Vart tog hon vägen?

Vart tog denna lilla underbara snälla bebis vägen?
Hon som bara låg helt stilla och bara pep när hon ville ha mat. Vart är hon?

Istället sitter jag här med en snart ett åring som vill allt annat än sova. Gärna skrika hela dagen eller varför inte rivas och slåss. För att inte tala o att hon avskyr att åka vagn. En unge som inte vill sova i sin egen säng trots att hon gjorde det de första 4 månaderna av sitt liv.

Ska jag tro på dessa vidriga familjelivsprettomorsor så ligegr förklaringen i
Ersättning
Sova i egen säng
Sova på mage
Lät andra mata
Bullade upp med filtar så jag slapp hålla i flaskan
För att inte tala om alla gånger jag önskat att hon kunde sova så jag fick lite mer tid till mig själv

Fy så hemskt va?

Själv tror jag på någon tidig 1 års trots. Fast egentligen. Är inte varje ålder en trots? S U C K



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0