Julen är borta

Idag plockade vi bort julen... förutom en glömd ljusstake i fönstret.  Vet inte riktigt hur länge den kommer få stå där.

Just nu är jag ledsen.
Köpte en vagn för ett par dagar sen. Tvättade allt tyg för hand så noga jag kunde då ryggplattan och fotstödsplattan inte gick att ta ur. Det var faktiskt roligt att se hur rent det blev. Fattar inte varför folk säljer skitiga vagnar.
Skurat av chassit och rengjort hjulen. När jag rengjorde ena framhjulet ser jag att gummit hållerpå att brista och att kullagret tittar ut. SUCK!!! Nu måste jag alltså ha ett nytt framhjul. Blev en dyrare vagn än jag trodde. Dessutom kommer jag att behöva köpa färg för att färga vagnen då den är lite solblekt. Att den var solblekt visste jag ju om när jag köpte den men ändå...  ledsen i ögat just nu :(

Kommentarer
Postat av: ENDENISE - Vinn en valfri barntavla ♥

sv: Vi kör med NAN, Sempers magdroppar och minfom. Får prova med oljan :) kram

2012-01-07 @ 13:46:15
URL: http://endenise.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0