Doftar underbart

Det doftar underbart i hela lägenheten.. kanske inte i soppåsen men i vardagsrummet doftar det rosor och choklad. Älskar doftljus :)
Proppen gick i morse och Danne blev så frustrerad för att det inte gick att byta glödlampor i lampan att lampat åkte åthelvete. Det var ett jävla pill och konstigare lampa får man leta efter. Dessutom hade han sönder den andra lampan för att han var sur över den första och blev för hårdhänt. Typiskt karlar?


Jag har i alla fall sysselsatt mig med att polera bort repor från barnvagnen. Ett jäkla pill om ni frågar mig. Har så ont i händerna nu att jag funderar på att ta ett bad trots att det förmodligen stör grannarna. Men antagligen blir det en voltaren och hopp i säng.
Hämtade ut mitt paket från H&M idag. Woohoo 2 par byxor. De enda riktiga byxorna förutom mysbxor jag hade var mina gravidjeans. 298 med frakt för 3 par byxor är inte illa pinkat :)


Tjingeling




Kommentarer
Postat av: ENDENISE - Vinn en valfri barntavla ♥

sv: Vad roligt att du började titta in igen :D tack för att du svarade gulle du. Kram

2012-01-11 @ 10:38:26
URL: http://endenise.se
Postat av: trees gravid i London

haha i soppåsen behöver man kanske inte gå och lukta i ändå ;)

2012-01-11 @ 12:26:26
URL: http://mangofisk.se
Postat av: ENDENISE - Tävlingar igång ♥

.sv: hahahah, bästa!

2012-01-17 @ 21:29:06
URL: http://endenise.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0