brrrrrrrrrrrr

burr vad kallt det är ute. Tur att Greta har en varm åkpåse då. Hon är helt blöt i nacken efter vi varit ute.

Idag kom min pappa och hans tjej... tjej?! Låter så fjantigt, jag menar båda är över 50 år haha De kom över hit en snabbis för att lämna lite souvernier från deras utlandssemester. Efter det blev Greta grymt kinkig. Ingenting dög men tillslut somnade hon strax efter 14. Passade ju utmärkt eftersom vi skulle med bussen som gick 15.09 från centrum.. NOT

Slutade med att vi tog tåget istället vid 16 och kom bara en halvtimma försent. Tur att jag har en förstående mormor :) Vi var nämligen ditbjudna för att fira henne eftersom hon fyllde år den 16e.



Greta med sin moster



Greta charmade skiten ur alla såklart, som vanligt. Hon åt nonstop från det att vi kom dit till att vi åkte hem. Strax innan vi skulle gå, precis när jag fått på overallen ser jag hur hon spänner hela ansiktet och sen kom stanken från helvetet. Merd 7 minuter kvar till att bussen skulle gå valde vi att byta blöja hemma. Resan skulle ju ändå bara ta 29 minuter. Kanske inte det bästa valet jag gjort som förälder men nu blev det så annars hade vi fått vänta sjukt länge på nästa buss. När vi kommer till vår station här hemma sov Greta så vi bestämde oss för att gå till macken för att köpa hem pizza. Där nere vaknade hon lagom till pizzan var klar så fort hem för blöjbyte. Sen var hon vaken ett tag och somnade efter mycket om och men kl 23 brevid mig i sängen.

Nu ska vi bara ta det lungt innan vi lägger oss. Vi är jättetrötta men fört ska jag tvätta bort fejset.

Kommentarer
Postat av: ENDENISE

sv: åh tack för att du delade med dig om din napphistoria! :D tack! kram

2012-02-02 @ 11:50:25
URL: http://endenise.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0