Frallbak

Då var denna dag slut.. och jag med. Greta ligger sen ca 3 timmar och sussar i sin säng.
Idag har jag städat vardagsrummet. Plockat undan alla kartonger med bröllops och doppresenter. Så de ligger fint uppe på bokhyllan. Ingen idé att packa upp och sortera nu när bytesanmälan äntligen är komplett och inskickad.
Har bakat också, 2 satser med frallor. Den ena gjorde jag i morse så den åkte in i ugnen strax innan Greta somnade så nu har vi färska frallor till i morgon. Den andra satsen ligger på en plåt i kylskåpet och väntar på att få komma in i ugnen i morgon.
Det är världens godaste frallor. Fick receptet av min svärmor.
Imorgon ska jag och Greta följa med Danne till läkaren, sen tar han Greta hem och jag åker iväg för att hämta ut min nya mobil. Så spänd på den :) Visar bild i morgon. Sen runt 15tiden kommer en kvinna hit och hämtar upp en traderavinst. Hon har hämtat en vinst förut så ska bli trevligt att träffa henne igen.



Kommentarer
Postat av: EMMAS!

sööt :D

sv: okej, med mig är det ganska bra :)

vad gör dudå? :D kram

2011-11-09 @ 14:57:38
URL: http://eemma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0