Tog tummen ur

Ikväll tog jag tummen ur och satte igång med Gretas fotoalbum hon fick i doppresent. Hon fick lite olika tavelramar som också är fixade nu.
Om jag får säga det själv blev jag väldigt nöjd.




I fredags åkte jag och Greta hem till Rebecca och lilla Thea som fyllde 8 månader. Vi möttes upp i fruängen och tog sen en promenad till dem så Greta fick sova lite. Kallt som fan var det!!
Planen var att Thea skulle lära Greta att krypa och Greta skulle lära Thea att säga pappa. Den planen sprack ganska fort. Greta var inte på sitt bästa humör vilket hon ärligt sällan är numer. Hon är så otroligt missnöjd. Jag tror det är för att hon vill så mycket bla krypa men inte kan. Dagen resultera istället med klösmärken och lite hårrivning :) Thea var ju skitlycklig att ta sig frammåt och framförallt uppåt så det är klart hon blir ivrig :) Lilla gullungen!




I lördags åkte vi hem till mina svärföräldrar för att fira Dannes syster, min svägerska som fyllde 30 år. Hela släkten + hennes fästmans föräldrar/syskon med respektive + barn.
Fullt hus verkligen. Tycker Greta skötte sig hyffsat bra för att vara omringad av så mycket människor. Idag mår både jag och Danne som vi förtjänar. Vill dock understryka att Greta sov sen längei Dannes föräldrars rum. SÅ de tog henne på natten när hon vaknade och hela morgonen så vi fick sova ut.
Det var en jättetrevlig kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0