Magsjuka!

Lilla fisen ca 1,5-2 månade gammal


Inatt låg jag och svettade som en gris. I morse spydde jag som ett svin. klockan 8 ringde jag mina svärföräldrar och inom 2 timmar var de här och hämtade henne. Hon ska sova där inatt.
Här hemma känns det så tomt utan henne. Även om det samtidigt är väldigt skönt att slippa ansvaret och allt skrik när jag mår såhär. Vill inte smitta min lilla sessa.

I söndags kom mamma förbi en liten snabbis med mat. Hon tyckte att det hänt så mycket med Greta på bara några veckor. Hon halvkryper/drar sig fram lite överallt och har fått mer hår. Men hon har en "rand" runt huvudet som nästan inte har hår alls. Eller hår finns det men det är så otroligt kort. SÅ var det öven när hon var nyfödd. Men sen tappade hon ju håret och fick mer ljust hår, men den kala randen kom tillbaka haha.



Kommentarer
Postat av: Tina

Åhhh så där ligger Casper med som en liten bulle..



Sv: ja kolla in dom, tänk bara på att vissa av molos kläder blir skitluddiga efter bara nån tvätt, jag köper mycket begagnat just därför eftersom de är ganska dyra nya... :(

2011-11-16 @ 11:40:11
URL: http://minlillabusunge.blogg.se/
Postat av: Chicmommy - mamma till Ajdin och bebis i magen

Gud så söt bild :)

2011-11-25 @ 15:35:21
URL: http://chicmommy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0