Har jag hamnat i listträsket?

Snodde denna från Rebecca

Höger- eller vänsterhänt: Höger

Humör just nu:
Trött efter huvudvärken annars glad

Favoritgodis: Mjuk polka

Är det nåt du absolut inte äter:
Ägg

Kläder just nu:
Mysbyxor och linne

Musik just nu:
Ingen

Vad sa du senast:
NU har hon somnat

Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då:
Vet inte. Skulle egentligen vilja resa tillbaka säg 5-10 år för att förhindra saker

Sommarplaner:
Ingen aning. Ska iallafall gå till skansen med Greta

Fisk eller badkruka:
Båda. För varje år som går tar det 1 timma längre att komma i men är i länge

Längd och vikt:
162cm och väger för mycket

Hur många kuddar sover du med:
2 st men ibland 3 då Danne bara vill ha 1

Favoritväder:
Sommarväder med svala vindar så jag slipper svettas

Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med:
Mobilen, fotoalbum och sololja

Spelar du nåt instrument:
Nej

Morgon- eller nattmänniska:
Nattmänniska

Sparare eller slösare:
Beror helt på humör

Vem är viktigast för dig:
Att min familj mår bra

Bästa film:
Just nu Hur många lingon finns det i världen

Tror på liv på andra planeter:
Ja. Men vad är liv? Människoliknade varelser eller typ någon liten parasit?

Kommer du ihåg din första kärlek:
Ja

Älskar du henne/honom fortfarande:
Nej fy fan. Vidrigare människa finns inte.

Har du några homosexuella vänner:
Inte vad jag vet

Tror du på mirakel:
Nej

Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid:
Ja om viljan finns

Ser du dig själv som tolerant mot andra:
Ja

Ser du på kärleken som ett misstag:
Ibland. Den känns rätt när man hittat den rätte

Hur många barn har du, vill du ha:
Har en dotter men vill nog ha 3 till

Bio eller promenad:
Bio

Är du kittlig:
Ja

Snarkar du?
Ibland

Stjärntecken?
Vädur

Rädd för insekter?
Nää inte speciellt

Äckligaste insekten:
Vet inte

Största svaghet:
Står inte upp för mig själv tillräckligt

Det här är jag bra på:
Att minnas saker

Bästa bok?
Tycker inte om böcker

Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
Läsa folks tankar eller vara onsynlig och kunna gå genom väggar (hej bankvalvet)

Vad vill du jobba som?
Barnmorska

Chips, morötter eller godis?
Morötter

Pizza eller hamburgare?
Pizza

Skriver du dagbok?
Nej. Bara bloggen

Har du någon flickvän/pojkvän?
Yes jag är gift

Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans?
Har haft hål i båda öronsnibbarna + båda nässnibbarna samt i överläppen. har en tatto men vill ha många fler. Bygga överarmar + ryggtavla. Dock anser min man att det är sjukt okvinnligt.

Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.)
Stöööööökigt. Men vi börjar bli bättre på att plocka i ordning. Att dammsuga, torka golv coh damma tar fortfarande emot hehe

Gungar du på stolen?
Nix

Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump?
Absolut!

Vilken hand håller du gaffeln i?
Höger

Hur är din drömtjej/kille?
Som min man

Hur många syskon har du?
Ett

Vad är du mest rädd för?
Att min dotter ska dö

Är du rädd för blod?
Nej

Saltar du på maten?
Ja oftast

Gillar du att sjunga?
Inte speciellt men jag älskar att sjunga med i tv reklamer

Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför?
Först gick jag lite hotell&resturang sen gick jag en el linje med inriktning säkerhet där man blir väktare osv

Anser du att du är stark?
Nej. Orkar knappt bära dottern

Brukar du sola?
Nej. har absolut inget tålamod alls

Vad gör du om du får hicka?
Inget haha

Röker du?
Ja

Snusar du? Snusläpp?
Nej usch

Kaffe, te eller inget?
Te

Har du en besatthet?
Tror inte det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0