Händelserik kväll



Efter en hel dag med bara skrik kunde jag pusta ut när mannen kom hem. En våg av trötthet for över mig.
Iallafall så tog han Greta och jag började med maten. Fläskfilé, kulpotatis och grönpepparsås. MUMMA!
Alla 3 åt i köket och vi turades om att mata Greta. Fruktburkarna var slut så Greta fick kladda med en banan till efterrätt...  har lite att skrubba bort från golvet i morgon, orkar verkligen inte nu.

Greta sattes i badet och spolades av. Det uppslattades INTE vill jag lova! Sen när hon skulle sova satte jag ner henne på rumpan i sängen och gick ut till köket för att hämta en napp. När jag kommer tillbaka in sitter hon på knä och håller i spjälorna. Ser att hon försöker resa sig så jag ropar in Danne och då efter en pyttepytteliten stund reser hon sig upp. ÖVERLYCKLIG blev hon och vi höll på att storkna av stolthet.
Min lilla lilla pluttebebis börjar bli så stor.



Kommentarer
Postat av: ENDENISE - Mamma till 2 i December

sv: Greta är jätte fint men det heter pappa S kusin så det blir de inte :)

2011-11-18 @ 19:54:11
URL: http://endenise.se
Postat av: iHusvagn - En familj på tre, snart fyra som bor i husvagn

Haha, sötaste! :)

2011-11-20 @ 05:30:53
URL: http://www.ihusvagn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0