Greta 9 månader

Grattis till Greta som blir 9 månader kl 23.27 ikväll.
Hon firade in dagen med att sätta sig upp från liggandes på mage.

9 månader:
Kan fortfarande allt som vi 8 månader
Säger mamma. Mammmm mama mamamamama am am maaamaa. Skriker på mig när hon är ledsen
Ålar fram med hjälp av underarmarn aoch ena benet
Tar några krypsteg ibland
Ställer sig upp i sängen
Klappar händerna på kommando om vi visar hur man gör en gång
Tittar 8/10 gånger på lampan när vi frågar vart den är


Dessutom gråter hon hysteriskt när vi säger NEJ till henne.

Kommentarer
Postat av: Martina

Precis, jag är 25år så jag är inte så ung längre men när jag var gravid med dottern så var jag 15år.

2011-11-28 @ 11:23:38
URL: http://demicorazon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0