Bajselibajs

bajs dag.
Inte som häromdagen när Greta bajsade ner vårt badvatten och sen hela sin säng. Nej idag är bara en vanlig Bajs dag.
Idag vaknade jag på fel sida med brutalt ont i ryggen såfort jag försöker röra mig, frammåt, bakåt och åt sidan *;)*

Ja, igår skulle jag filma Greta när hon ställde sig upp i sängen. Sitter där och väntar väntar och VÄNTAR!! händer ngt? Neeeeeeeej. Men då kommer Danne inrusande och typ ollar min mobilkamera och sen ställde han sig över mig som satt på golvet och försökte sätta sig på mitt huvud (obs han hade byxor på sig ;p)
DÄÄÄÄR mitt i allt ställer sig Greta upp och jag missar det med kameran.

Som hämd tänkte jag lägga ut filmen på facebook för alla att se. Men sen kom jag på att jag nog skulle radera den. Ser väl inte sådär jättebra ut att jag ska filma Greta och så kommer en stor babian in och ollar kameran, även om filmer mest visar att jag och Danne ALDRIG har tråkigt tillsammans. Alltid är det någon som tramsar.

Här har vi dem. Ser ni stoltheten som bara lyser? och lilla Gretas första blick åt sin pappa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0