VI lever

Ja vi lever. Dock är jag ingen bloggare innerst inne ;)

I fredags åkte vi hem till Dannes föräldrar och sov över. Greta blev tokförkyld och höll farmor och farfar vakna från 22-01.
Hon snorar extremt mycket och somnar snabbt 3 ggr om dagen ist för 1-2 ggr när hon är frisk. Hon är inte mer gnällig än vanligt. Leker och latjar på som om ingenting :) Lilla loppan.

I Fredags ställde hon sig upp mot soffan och idag ställde hon sig upp mot bordet. DOck rullar hon upp på föttern så hon stå snett sen blir hon ledsen för at det gör ont. Men hon lär sig nog snart.

Danne fick ett trist mail. Det blev inget med bytet av lägenheten. Varför fick vi ingen förklaring om men det finns 2 anledningar som skulle kunna spela in. Vilket av dem (eller båda) är inget vi lär få veta om de inte svarar på Dannes mail.
Danne står i köket och gör matlåda till i morgon och städar köket samtidigt. Jag ska slänga in en tvätt och sätta på timern och plocka undan alla hundraelvamiljoner leksaker som ligger utspridda över hela lägenheten. Sen ska jag lägga mig i soffan och kräva en massasge från min käre make.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0