Vad händer?

... och fötter.

Lägenhetsbytet gick ej igenom pga av att den andre killen ej blev godkänd av HUGE: Varför fick vi inte veta.
Så nu har jag folkbokfört mig och Greta här så fic kan börja söka försokleplats. Planen är att hon börjar förskolan i agusti-12 lagom till jag börjar min yrkesutbildning.

Greta ställer sig upp mot soffan, soffbord och tvbänk. Hon gör många ajjabajja men har slutat reagera på nej. Det som gäller nu är att ta bort saken, säga nej och lyfta bort henne till andra sidan rummet. DÅ kommer tårarna. Är väl en tidsfråga till hon ignorerar detta också... precis som med ordet nej.

I fredags åkte vi hem till svärisarna och på lördagen åkte Danne och hans pappa hit och lämnade av vår matta och tvbänk. Sen åkte de tillbaka för att hämta upp mig och Greta så åkte vi hem till oss och hämtade presentkorten på MIO och så åkte vi vidare dit.
1 veckas leverans från MIO måste vara rekord. Sen byggde vi(Danne) ihop nästan hela tv bänken. Dannes föräldrar kom hit en snabbis igår och Dannes pappa hjälpte till med att få dit hyllan som skulle vara över tvn.

Sen fick vi skjuts hem till min mamma för att fira min syster Ellie som fyller 20 den 14dec. Jättetrevlig och Greta var på bra humör till hon inte fick smaka mer vit chokladmousse.

Just det. Har haft ett projekt och nu är jag klar. Jag har färgat vintervagnen! GLömde såklart att ta förebilder men föreställ dig färgen "solblekt bajs" Nu är det iaf svart. Det var första gången jag förgade och på kvällen med endast en lampa som inte ens hängde över bordet där jag färgade. Är såklart en del missar men det fixar jag till efter vintern när vagnen eventuellt ska säljas.


Kommentarer
Postat av: ENDENISE

sv: haha gullisen :D Snutten är ju tokmysig så det är såklart hon ska gosa upp sig i den :)

2011-12-12 @ 18:34:22
URL: http://endenise.se
Postat av: Trees gravid i london

Tack:D Jaa, jag sag nyss dock pa ett bokningskort att jag enligt sjukhuset har bf 29e feb! det blir val skottar det? haha. vi far val se ;)



Oh gulligt, kan tanka mig att det gatt valdigt fort!? :)

2012-01-05 @ 23:42:16
URL: http://mangofisk.se
Postat av: Trees gravid i London

haha jaa, men fisk är väl mars!

Men jag tänkte skottår! (har två datorer, en med åäö och en utan ;) 29e februari är ju var 4e år och iår är det ett sånt år! hoppas hon väljer en annan dag att poppa ut på!



Sover hon i egen säng eller med er?

2012-01-06 @ 06:17:29
URL: http://mangofisk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0