Uj uj vad trött jag är

Det blev en heldag i skärholmen med Rebecca och lilla Thea.
Vi började med att fika/luncha lite och G&T fick leka av sig lite. T är verkligen frammåt och G lite mer försiktig. Det roligaste var när T försökte hoppa upp på Gs rygg som en liten hund. Super sött!
Sen gick vi runt i lite affärer och jag köpte en bodysuit som G ska få i julklapp. Köpte även en "rånarluva" till G eftersom hon drar av sig ahlsdug och mössa oavsätt hur hårt jag knyter fast den. Är så rädd om hennes öron nu och vill inte att hon ska bli sjuk igen. Senare tog vi en promenad till barnbutiken för att jag skulle köpa en ny åkpåse till vagnen. Åkpåsen vi har nu är jättetjock och har bara öppning i mitten. Vintervagnen har så höga kanter att åkpåse fälls ihop och G blir för varm och gnällig till tusen. Det räcker att hon är gnällig i vanliga fall efter ett tag i vagnen. Längtar såå efter att hon ska kunna gå så hon kan gå av sig lite när hon blir trött på att bara sitta. Väntade ett tag med R på att hennes karl skulle komma och hämta dem sen traskade jag till bussen. Satte mig såklart på fel sida av vägen så jag missade bussen. När jag väl satt på bussen hem så fick G en ny kompis. EN äldre dam som blev totalcharmad av G som pekade och vinkade och sa titta hej hej och började gapskratta när hon sa tillbaka. Hon drog även en kvinna i håret som satt framför oss. Tur att hon inte blev sur haha. Men hon gnällde ingenting alls på hemvägen :)





SOm mor tycker jag ju att mitt barn är vackrast i världen men seriöst? Dessa bilder var nog inte de mest smickrande av Greta. De när hon och Thea sitter i matstolarna dvs. HAHA

Kommentarer
Postat av: ENDENISE - Vinn 2 par skor ♥

sv: tack för att du delade med dig! Kram i mängder!

2012-01-02 @ 21:02:02
URL: http://endenise.se
Postat av: Trees gravid i London

haha sött att dom kollar in varandra på varje bild :)

2012-01-05 @ 15:14:33
URL: http://mangofisk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0